Aandacht trekken op de beursvloer, te midden van allerlei concurrenten is een kunst op zich. Een stand met een strak design en felle kleuren, is vaak niet genoeg. Hoe prikkel jij de nieuwsgierigheid van bezoekers? Grijp van iedereen de aandacht op de beurs! Aan de hand van een voorbeeld, nemen we je mee.
De kracht van interactie en betrokkenheid
Zorg dat mensen niet alleen kijken, ze willen namelijk ook meedoen! Hoe pak je dit aan? Plaats bijvoorbeeld op jouw stand een interactief scherm waar bezoekers hun mening kunnen geven over een eenvoudige maar intrigerende vraag: “Wat zou jij doen met een extra uur in je dag?
Waarschijnlijk hebben de meeste mensen wel een idee bij wat ze met extra tijd zouden doen. Daarom is het voor bezoekers ook eenvoudig om hun antwoord achter te laten. Doordat bezoekers zich rondom het interactieve scherm verzamelen, ontstaan gesprekken en wordt van gedachten gewisseld.
Connectie door verhalen
Op de beursvloer gaat het niet alleen om producten tonen, maar ook om het raken van de juiste snaar bij je doelgroep door interactie, verhalen, monsters en beloningen.
Gratis monsters
Directe beloning
Meer lezen?
Black Reindeer is een zusterbedrijf van The Inside. Samen hebben we jaren aan ervaring in standbouw. Al onze kennis hebben we gebundeld in interessante artikelen. Je vindt ze in onze kennisbank. Of lees het artikel hieronder!
Het belang van een effectief standontwerp voor leadgeneratie
Hoe zorg jij ervoor dat je op de beurs leads genereert en vervolgens daadwerkelijk converteert? Onder andere jouw standontwerp speelt daar een belangrijke rol bij.