Een beursstand kent veel onderdelen. Als het gaat om de aandacht van jouw doelgroep trekken is het belang van een goed vormgegeven visual niet te ontkennen. Uiteraard geldt bij visuals de uitspraak “over smaak valt niet te twisten”. Toch zie je op beurzen vaak teleurstellende visuals. Om jou te behoeden van een visual die het toch nèt niet is, hebben we een aantal aandachtspunten voor jou op een rijtje gezet.
Er van uit gaan dat een grote visual hetzelfde is als een printje
Geen prioriteit geven aan de belangrijkste informatie
Lage resolutiebeelden gebruiken
De verkeerde kleurmodellen gebruiken
De impact van een beursstand valt of staat met een goed ontworpen visual.
Onduidelijk zijn over wat je doet
Check, check, dubbelcheck
Een mengelmoes van verschillende grafische uitingen
Gekreukelde doeken
Lange herhalende marketingvideo’s
Meer lezen?
Black Reindeer is een zusterbedrijf van The Inside. Samen hebben we jaren aan ervaring in standbouw. Al onze kennis hebben we gebundeld in interessante artikelen. Je vindt ze in onze kennisbank. Of lees het artikel hieronder!
Blaas jouw bestaande stand nieuw leven in
Jouw beursstand krijgt aardig wat te verduren. Na slechts een paar events kan jouw beursstand er wat rommelig uitzien. Door verzending, installatie, demontage en gebruik.